lördag 17 april 2010

Ooops...



Jag "råkade" beställa lite mer böcker idag. Den här gången blev det Vampire Diaries, de tre första böckerna (5 böcker i 3). Har velat läsa dem ett tag men eftersom jag har köpt alla Twilightböckerna x2 och alla Vargbröder -Han som föddes att möta mörkret så tänkte jag försöka lugna mig lite med att köpa fler.
Men nu är det ju att jag nästan har läst ut alla Vargbröder också o så kunde jag inte låta bli att fylla på bokhyllan! Jag köpte åtminstone inte hela serien i ett svep:)

En serie jag vill läsa igen är Harry Potter, men då måste jag köpa alla så det får vänta en stund! O snart släpps ju The short second life of Bree Tanner -An Eclipse novella, jag har självklart förhandsbeställt den hos Adlibris:)

Har ni några tips på bra böcker?? (med eller utan vampyrer) Kommentera gärna!

Ha en skön lördag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar