lördag 8 maj 2010

Update...

Jaha, nu har det dröjt sådär länge innan jag fick arslet ur igen;)

Det är fullt upp just nu, minst sagt! Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men det ordnar sig nog. Men är det inte lite konstigt att det alltid ska vara allt på en gång?

Det händer mycket nu men inget som jag vill skriva här, inte än iaf!
Sista april spenderades med att fira en 26-åring, 1:a maj firade vi älsklings lillebror som fyllde 21. Resten av den helgen spenderade vi vid varsin dator. (Jepp, jag har dragit igång min laptop)

Jag håller just nu på att läsa en annan Twilight fanfic, den heter Emancipation Proclamation och rekommenderas lika varmt som Seducing Ms Swan. Den är helt OOC, AU (out of character & alternate universe) och all human. Grymt bra!

Veckorna har svischat förbi i 190 o jag vet inte vart tiden tar vägen men borta är den. Kommande veckor blir ännu mer hektiska men bara saker vi ser fram emot (mestadels iaf).
I torsdags va vi till stan med jobbet, käkade middag på Eastern Palace (yummie) och sedan va vi på Kay Pollaks kurs, eller föreläsning. Vilken kul gubbe! Och grymt bra föreläsning. En rolig och lyckad eftermiddag och kväll :) Va länge sen jag skrattade så mycket.

Vi får se om jag skriver mer i veckan, om tid finns...
Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Hallå:)
    Förstår att ni har fullt upp, men som tur är så är det ju bara possitiva saker som händer för er. Längtar tills fredag.....!!!
    Hör av er om vi kan hjälpa er. Kram från Tullsås

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Ja, nu är det mycket på gång:) Men det är bäl så det ska va, allt på en gång;)
    Längtar också till på fredg, vi är glada att ni vill vara med:)
    Tack, tack! Kramar

    SvaraRadera