onsdag 12 maj 2010

Full fart!

Jaha, då har man gjort helg:) Skönt med lite "långledigt", det behövs i stressen och röran just nu;)

Jag vet knappt vart jag har mig själv just nu, så många stora förändringar på så kort tid. Det känns som att jag, kontrollfreaken, har noll kontroll. Men det är kul:) Allt jobb ska väl löna sig i slutändan, right?!

Men man kan ju inte låta bli att undra... Vad blir det härnäst??
Fundera på det ni;) Det gör iaf jag, hehe...

Känner mig enormt stressad men längtar till på fredag, sen till nästa torsdag, allt på en gång:D Men, wtf, jag är enormt lyckligt lottad!

Nu ska jag läsa lite innan jag må börja göra lite nytta, ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis! Hälsa grattis till Pelle också! Kramar från Fam Karlsson

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Gulligt av er att tänka på oss:)
    Kramar från oss båda till er alla

    SvaraRadera