tisdag 29 oktober 2013

Yay :-)

Bilen gick igenom besiktningen :-D
Eller nja, det va nå datafel som jag måste lämna in den o få åtgärdat, men ingen ombesiktning o viktigast av allt, jag får köra den i ett år till ;-)
Så nu ska lilla jag ringa farbror bildoktor o boka tid för en service o samtidigt be dem kolla vad det där datafelet är (eller be dem släcka det).
Easy peasy, right?

Och dag 3 med detox o sockeravtackning! Det går bra faktiskt! Visst är jag sugen, men inte tillräckligt för att fuska, o det är nog min envishet som äntligen används på rätt sätt ;-) Jag är dock väldigt trött o har haft en rackarns huvudvärk både igår kväll o ikväll. Men det beror inte nödvändigtvis på det uteblivna sockret, jag har lite hosta, ont i halsen, nyser en massa o sånt också så det kan vara ett litet virus som härjar. Jag knaprar vitaminer av alla dess slag nu sen ett par veckor tillbaka, så det ska nog inte behöva bli fler sjukdagar iaf! Hoppas jag åtminstone :-/

Ikväll har det inte blivit så mycket gjort, middag o leverans till D som vanligt, vikt undan lite bortglömd tvätt o diskat lite medan maten puttrade på spisen. Tänkte träna lite, men dagens friskvårdspromenad fick räcka. Imorrn är D ledig så då tänkte vi röja lite här hemma, är ju fortfarande en del kvar att ställa iordning. På torsdag kommer en leverans från IKEA, en bäddsoffa till mitt lilla rum, en kökslampa, en liten extra byrå o ett litet lackbord som ska stå bredvid soffan. Kuligt värre :-)

O nu ska jag rensa kissarnas låda o sen tänker jag nog krypa ner i sängen o läsa lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar