söndag 13 oktober 2013

Time goes by...

Helt seriöst? Vem käkar upp all tid? September kom och gick, nu har nästan halva oktober gått o jag har inte hängt med för fem jäkla öre! Vi har snart bott i nya lägenheten i en månad, vad hände?

Ja, magen är bättre iaf, men inte bra. Ska käka omeprazol till på fredag o fortsätta ta novaluzid vid behov. Jag måste fortfarande tänka på vad jag stoppar i mig, men det borde man ju egentligen alltid göra ;-) Jobbade iaf torsdag o fredag o det gick ganska bra! Energinivån är fortfarande låg efter nästan två veckor med begränsat energiintag o dålig sömn, men det blir sakta bättre. Jag tappar ord ganska ofta o eksemen är en evig plåga, men om jag sköter mig nu med både mat o stressnivå så ska vi nog få ordning på det också!

Här hemma går det sakta framåt, inte så våldsamt mycket kvar att packa upp nu o det börjar verkligen se ut som ett hem. Finns en del kvar att göra o vi behöver lite nya grejer, allt från lampor o möbler till lite nya textiler, men vi var en sak i taget. Trivs gör vi iaf, som bara den! :-)

Till helgen får vi finbesök, min älskade mamma kommer upp över helgen! Det ska verkligen bli jättekul :-) O tills dess vill man ju helst få lite bättre ordning, så det är bara att köra järnet den här veckan!

Ja, o nu håller jag på med dagens middag, dillkött! Mums, right? :-)
Har försökt göra lite nytta, men det går inte så bra! Skulle koppla in vår nya fina tvättmaskin, men vattenkopplingen passar inte så jag måste köpa en ny. Jag är en sån som får mest gjort på kvällen, så jag planerar att få mer gjort ikväll ;-) Efter middagen så tänkte jag packa upp det sista i köket, sätta upp lite grejer på väggarna o bara försöka få lite ordning rent generellt så att det blir lättare att se vad det är kvar att fixa!

Intressant inlägg, eller hur? Så kan det va ibland, min hjärna är liksom lite på stand-by just nu, så då skriver jag om det jag har för mig ;-)
Hoppas att ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar