lördag 5 oktober 2013

Lite bilder

Jag lovade ju att ni skulle få se lite bilder, så här kommer de! En bild på den mysiga frukosten D gav mig, på födelsedagstårtan jag gjorde och på några av alla fina presenter jag fick :-)

Förutom det som finns med på bilderna fick jag även ett jättefint armband från SNÖ of Sweden av D, fina armband av Svägerskan o hennes sambo, köpmancheckar av E & S, en fin virkad sjal av M (även hon som gav mig min minion), pengar av moster o en fåtölj av svärföräldrarna. Fick även mystofflor o tokmysig filt av E & T samt en vinflaska av J & H då jag hade festen. Bortskämd jag? Jo, jag tror minsann det!

Till frullen fick jag paketet med överlevnadssetet och sprittssetet av D, blommorna fick den ena jag av svägerskan o den andra av familjen på cirkus Wilson, tvättmaskinen av mamma (plus två nit-trisslotter ;-) ) och ja, det va nog allt tror jag... Kan ha missat nåt dock ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar