söndag 1 september 2013

Söndag

Igen! Veckorna, o då i synnerhet helgerna, går så jäkla fort...

Vart en lugn kväll igår iaf. Både jag o D va så jäkla trötta att vi skippade utgång o gick hem o la oss runt 22:30. Klev upp strax efter 10, fikade med hans familj o nu håller vi på att plocka ihop för att åka hem. Jag har tvättstugan i eftermiddag :-/

O nu verkar hösten ha kommit! Känns ruggigt o småkyligt, regnigt o allmänt höstigt... Löven skiftar färg o vi är inne i september. 23 dagar tills jag fyller år, dags att börja baka lite kanske? O planera kalas!

Jag kommer att sakna sommaren, älskar sommar, men jag välkomnar hösten o dess vackra färger. Jag välkomnar en ny underbar årstid att dela med min D o en höst som jag verkligen kan få njuta av! Det är höst o för första gången på många år känns det helt ok, jag är inte det minsta orolig över eventuella höstdepressioner, det kommer att bli en bra höst i år :-)

Så, hejdå underbara sommar,välkomme september o alla dina vackra färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar