lördag 7 september 2013

Lördag

Japp, helg! O jag är fortfarande tussig :-( Men det börjar faktiskt (peppar, peppar) vända nu. Har ingen feber idag, än så länge iaf, o trycket över bihålorna har lättat lite. Kanske finns det hopp ;-)
Har vilat o sovit mest hela veckan, så jag borde bli frisk snart tycker jag.

Idag ska vi iaf fara till Hoting o hälsa på lite. Lugnt o skönt! Men just nu vilar vi i soffan, jag överväger att ta en ipren i förebyggande syfte i hopp om att orka hålla mig vaken hela dagen. Jag förväntar mig inte att jag ska bli 100% frisk på en gång, men det vore förbannat skönt att komma hemifrån lite efter flera dagar instängd o nerpackad i soffan!

Hyrde förresten film igår! Iron Man 3 o Warm Bodies, två grymt bra filmer!
Kan verkligen rekommendera båda två :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar