tisdag 17 september 2013

Wihoo :-D

Idag fick vi nycklarna, jippi :-)

Så nu är det bara att flytta in! Eller, bara o bara, det finns inget "bara" när det gäller flytt :-/ Jag har gått fyra vändor ner till bilen med kartonger o nån säck o nu är jag helt slut! Mina ben skakar, jag är genomsvettig o känner mig som en gelégumma ;-) Klen kondis, check! Skyller dock en hel del av det så förkylningen som just nu mest sitter i hals o öron...

Jaja, pustar ut en liten stund i soffan innan det är dags att fortsätta fylla lilla brumbrum o köra bort till nya lyan med. Jag måste köra dit o tömma lite lådor så att jag kan packa ner resten av mina grejer, jag fick liksom slut på kartonger... O givetvis jobbar D ikväll, o så började det såklart regna också.

Efter den här flytten tänker jag inte flytta igen förrän jag blir pensionär o ska in på hem, eller tills jag blir miljonär o jag kan betala nån för att fixa allt åt mig ;-)

Imorrn har vi hjälp o även släp så då planerar vi att bli klara så att vi kan sova där. Sen återstår utstädning o packa upp o ställa iordning, allt bättre än att bära en massa grejer!
Kommer bli toppen det här, bara det blir klart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar