fredag 20 september 2013

Fredag!

Pustar ut i soffan framför tv:n en stund efter en hektisk vecka både på jobbet o hemma, jag är verkligen helt slut! Har tryckt i mig en sallad från konsum o sitter med färg i håret o bara njuter av vår nya lägenhet.

Min underbara sambo (tihi) är borta över natten, jag ska hämta honom imorrn kväll, så jag har hela lägenheten för mig själv! Passar på att pyssla om mig själv en stund o sen ska jag tassa iväg till en bekant o dricka lite vin. Japp, jag tar ledigt från allt vad flytt heter ikväll ;-)

Imorrn ska jag leka med mattvätten igen, köra lite soffor o ett gäng mattor så att de blir som nya :-) Jag ska även försöka få lite ordning här hemma, packa upp o organisera så mycket som möjligt. Jag ser faktiskt fram emot det trots att jag är så trött!

Söndag går väl i princip i samma banor, men då ska jag även baka tårtbotten o svänga ihop ett par smarriga mousser att fylla den med inför min födelsedag på tisdag. Känns jättekul att fira min födelsedag här faktiskt :-)

Nä, nu ska jag ta en dusch, tvätta ur hårfärgen o göra mig själv någorlunda representabel, sen ser jag fram emot att komma ut o träffa lite trevligt folk :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar