torsdag 5 september 2013

Ugh!!

Är det inte meningen att man ska bli bättre när man ligger hemma o vilar? Jag är ju för tusan sämre idag än igår :-(  Bihålorna känns som att de tänker explodera typ vilken sekund som helst, huvudet lika så, ont i öronen, mer snuvig, kliar i halsen o jag har snäppet högre feber. Inte ok!

Hade hoppats på att jobba imorrn, men tji fick jag. Känns inge bra alls faktiskt! Jag har kommit ikapp så bra på jobbet, vill verkligen inte hamna efter igen, dessutom kostar det pengar att va hemma :-( D jobbar, så jag har ingen som håller mig sällskap. Fast igår kväll kom faktiskt finaste E & S hit en stund, o de hade med sig glass dessutom. Jag har bra awesome vänner jag :-) Men det hade inte skadat med sällskap idag också, känner mig grymt ynklig just nu. För att inte tala om att jag inte orkar fixa nåt att äta (inte för att jag har så mycket hemma just nu, men ändå).

Tur att jag har mina söta små katter som håller mig sällskap i soffan iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar