lördag 13 oktober 2012

Stupid, stupid me...

Ok, så jag vaknar med huvudvärk, spenderar större delen av dagen i soffan för att jag mår så jäkla illa att hela världen bara snurrar.
Efter middagen börjar jag må bättre, känner mig lite rastlös, så för att komma ut en sväng går jag över till Solis för att köpa mjölk åt P.
Eftersom jag varit sugen på godis hela veckan kommer jag på att jag kan ju synda lite ikväll, jag har ju trots allt inte ätit godis på jättelänge.

Sagt o gjort, jag köper pyttelite lösgodis (ett par Ahlgrens bilar o lite saltlakrits), en twix o en japp. Knatar hem o myser ner mig i soffan o plockar fram mina godsaker, vräker i mig strax under hälften o reser mig sen för att hämta mer vatten.
Dumma, dumma, idiotiska jag! Vem fan vräker i sig godis efter att ha mått illa hela dagen? Nu mår jag av ännu mer illa:-S O dessutom har jag ångest över att jag va så svag att jag gav vika för sötsuget. Jaja, är huvudet dumt så får kroppen lida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar