tisdag 2 oktober 2012

Hemma

Kom hem igår kväll och har jobbat första dagen efter vad som känns som en betydligt längre ledighet än bara några dagar;-)

Jag är trött! Helt slut faktiskt! Många intryck att smälta och det kan nog ta några dagar att komma in i normala rutiner igen. Men det va det värt!
Jag har haft en helt underbar helg med min älskade mamma i vackra Prag. Helgen avslutades med tårta på söndag kväll för ett sista firande av min 30-årsdag. Jag är en lyckligt lottad tjej:-D

Självklart är ju mammas present den bästa jag någonsin fått och jag kommer att leva på detta underbara minne länge. Men av alla otroligt fina o givmilda presenter jag har fått den senaste veckan så va det faktiskt en person som verkligen lyckades överraska mig! Min lillebror<3 Söta, bästa lillebror har köpt en keyboard mig! En keyboard som jag kan koppla in i datorn, så nu kan jag börja göra musik igen:-D Jag fick även med musikprogrammet Cubase, ett program jag jobbat med mycket förut. Jag blev överlycklig! Så otroligt roligt att han lyckats snappa upp att jag skulle vilja ha en keyboard,  kul som tusan att han uppmärksammat att leg saknar att hålla på med musiken.
Jag har världens bästaste familj<3

Tyvärr fick min egna keyboard stanna hos mamma några månader eftersom jag inte fick med mig den på flyget. Men den får komma hem i början på januari, o då jäklar ska det komponeras och spelas in egenskrivet material igen!

Jag ska berätta mer om födelsedagsfiranden och huvudsakligen om Prag resan, självklart med bilder, senare. Just nu är jag för trött;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar