tisdag 9 oktober 2012

Inte vilken tisdag som helst...

Idag har jag skjutit pistol:-D På friskvården till o med! Jag, fem av mina kollegor och chefen va på skjutbanan med en kille som kan sånt där, o vi fick prova många olika vapen. Det va verkligen jättekul, trots det ruggiga vädret! Men... Det blir nog ingen prickskytt av mig, haha, jag suger;-) Fast jag fick in några riktigt fina träffar! Jag tror att min favorit va 9mm, magnumen va läskig, men alla va roliga att testa.
Jag skulle lätt göra om det!

Alla på jobbet som ville har fått fara på detta, vi va sista gänget idag. Efter skytte blev vi bjudna på lunch på OK, nåt mer avancerat hann vi inte med;-) Jag valde en sallad, kändes lite nyttigare och mer matigt än en korv eller liknande.
Vi är lite bortskämda på mitt jobb ibland, tycker ni inte?

Efter massagen igår känns det som att jag har blivit överkörd av en ångvält... Satan i gatan va ont jag har idag!! Fick ju testa bambustaven, börjar undra om det va värt det;-)

Naturkunskap idag också, o jag fick skriva prov på det vi gick igenom de första lektionerna eftersom jag va borta när de andra skrev provet. Jag tror att det gick rätt käpprätt åt helskotta faktiskt... Jag har pluggat, men vissa bitar känns bara inte vilja fastna:-( Men, men, inte mycket att göra åt! Jag får helt enkelt se till att göra bättre ifrån mig i fortsättningen!
O nu läser vi om evolution, superintressant ju! Idag efter provet fick vi kika på fossiler, jättekul:-) Jag har ju faktiskt varit på fossilutgrävning en gång när jag va liten, tror det va med typ scouterna eller nåt sånt...

O ikväll då? Ja, just nu vilar jag och smälter dagens intryck. Sen ska jag köra ett Zumbapass och efter det tänkte jag börja jobba lite med nästa svenskaarbete! Jag har det jag gör just nu känner jag;-)
Vad gör ni en kväll som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar