måndag 8 oktober 2012

Ny vecka, igen...

Nu går tiden sådär ruggigt fort igen! Vart tar den vägen? Tycker inte jag hinner, eller orkar för den delen, någonting...

Helgen blev iaf lugn! Småstädade lite i lördags, kikade klart på säsong 3 av Glee och bara tog det lugnt. På kvällen vart det middag i trevligt sällskap hos Elsa som höll på att bli mamma under kvällen! 7 söta små kycklingar fick hon:-)
Söndag blev om möjligt ännu lugnare, kollade igenom säsong 1 av The Glee Project, läste lite naturkunskap och hälsade på P's momma som fyllde år.

Idag började vi dagen på jobbet med champagnefrulle och en skål för vårt nya rekord. På eftermiddagen blev vi bjudna på åttondelskaka av en kund och vid 16:15 smet jag för att åka till Hoting o få lite väl behövd massage. Kom hem, käkade, körde ett kort Zumbapass (finns två som bara är 20 min) o nu har jag just bänkat mig med min bok i soffan och här tänker jag stanna tills det är läggdags;-) Overall, en rätt sjyst måndag!

Imorrn ska jag och några kollegor få åka till skjutbanan och testa på att skjuta pistol på friskvården, efter det blir vi bjudna på snabblunch av chefen. På eftermiddagen har jag lektion i naturkunskap och på kvällen måste jag plugga både naturkunskap och svenska. Förhoppningsvis hinner jag med ett Zumbapass också, till testa ett längre pass!

Jaja, det va allt ointressant jag hade att bjuda på idag;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar