söndag 14 oktober 2012

Missuppfattat?

En underbar vän varnade mig igår för att folk kan missuppfatta när jag skriver separation! Min första respons va att jag skiter i vad folk tror eller säger, och så känner jag fortfarande,men eftersom min vän va omtänksam nog att poängtera detta så tänker jag än en gång förtydliga för er som inte fattat!
Min man och jag ska separera, alltså, vi ska flytta isär, och INTE SKILJAS!

Så, om jag skriver om separation igen så menar jag fortfarande samma sak, om vi skulle få för oss att skiljas så skriver jag skilsmässa och inte separation. Uppfattat?! Jag hoppas det...

Nog om det!
Jag har nu gjort klart andra arbetet till svenskan och lämnat in det. Skönt! Ska sätta igång med läsloggen i veckan och ikväll ska jag läsa lite naturkunskap. Jag är seg idag också, men mår mycket bättre än igår, så ett Zumbapass står på schemat o så ska jag koka kalops:-)
Ännu en tvärlugn helg är nu nästan förbi, vart tar dagarna vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar