torsdag 9 augusti 2012

Seg

Seg som få, men nu är ju nästan första arbetsveckan avklarad!
Jag har fortfarande fullt upp, o det lär jag nog ha nästa vecka också, men hellre det än allt för lugnt... Men en mjukstart nån gång skulle va fint;-)
Trött är jag iaf, man vänjer sig fort åt med att kliva upp tidigt på morgonen.

I övrigt händer det inte så mycket just nu... Eller jo, nu ljög jag lite, det händer en hel del, men inget jag tänker skriva om här! Inte just nu iaf;-)

Saknar fortfarande min familj, men det känns bättre nu när man landat hemma o saker o ting börjar kännas mer strukturerade. Antar att det kan bli en rätt tung höst, men inte i närmelsevis lika tung som vintern och våren har varit! Jag bara hoppas att allt flyter på nu och tar en dag i taget.

Jaja, all nytta jag tänkt göra ikväll gick upp i intet. Energin och handlingskraften räcker inte riktigt till! Så, vila med min bok ikväll o jobba järnet imorrn kväll och i helgen! Då bör jag ju hinna med en del nytta;-)

Oh, just det! Jag ska ju på pyjamasparty hos Ullis på lördag, kul va? Mer om det senare;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar