fredag 10 augusti 2012

Jag borde...

Jag borde gå ut o rensa lite rabatter o göra fint på tomten, men det känns kallt.
Jag borde röja upp i sovrummet o på övervåningen, men det lät jobbigt.
Jag borde skura badrummen, men det lät blött.
Jag borde byta lakan, men det lät svettigt.
Jag borde göra en hel massa saker, men jag orkar inte...

Det känns att jag har haft mycket på jobbet den här veckan, min hjärna är alldeles mosig:-S Jag är trött, helt slut faktiskt, o då är det inte kul o veta att man egentligen skulle behöva få en massa saker gjorda.

Men, men, imorrn måste vi lägga stockarna på plats längs uppfarten,o vi måste åtminstone börja städa upp på tomten (rensa ogräs o sånt tråkigt ni vet) men det är imorrn!
Ikväll tänker jag imitera en klubbad stackars säl o ligga näst intill orörlig i soffan;-)
Måste ju ladda inför morgondagen, både nyttigheter o pyjamasparty på i ju!

Vad gör du för skoj i helgen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar