onsdag 1 augusti 2012

289 mil...

289 mil och 13 dagar senare är jag tillbaka hemma i Strömsund igen...
Många mil blev det, o majoriteten av dem riktigt roliga, även om det lätt blir långdraget att sitta i bilen hela dagar! Totalt har jag spenderat 4 heldagar i bilen, varav 2 med sällskap, plus ett par kortare resor på "bara" 2-3 timmar o diverse små sightseeingturer. O så har jag ju provkört lillebrors Alfi några mil också!
Ja, jag är ganska trött på att både köra och åka bil just nu:-P

Det känns faktiskt rätt vemodigt att vara hemma igen... Jag saknar min älskade mamma redan, o de andra också! Önskar att jag kunde flytta hela Strömsund lite närmare sthlm, tänk va bra det skulle va att bara ha typ 20 mil till mamma! Då skulle jag kunna åka dit mycket oftare:-)
Eller så kan dom flytta närmare mig, det skulle också funka;-)

Hur som helst va det inte enbart skönt att komma hem, det kändes tomt och tungt också. Vardagen lurar bakom hörnet o jag har bara minnena av mina senaste 2 veckor kvar. Varför ska tiden alltid gå så förbenat fort när man har roligt?
Men, men, snart åker jag ju mer igen! Närmare bestämt sista helgen i september,  för ett fira min födelsedag såklart:-D

Nu ska jag tvätta ur min hårfärg och sen ska jag krypa ner i soffan med en bok o förhoppningsvis minst en katt:-)

Välkommen hem:-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar