onsdag 29 augusti 2012

Panik

Om ca en halvtimme ska vi ha vår första husvisning, o det ser ut som "hej kom o hjälp mig" här:-S
Så, ja, jag har en liten gnutta panik!

Övervåningen är rörig som tusan eftersom jag har börjat sortera upp vilka grejer som är mina respektive P's och börjat packa det.
I garaget står det en massa onödigt o ute på tomten ser det väldigt halvfärdigt ut...
Men vi får säga som det är, att vi redan börjat ställa iordning inför flytt!

Nu hoppas vi att de gillar huset också! O gärna att fler är intresserade;-)
Gick ju faktiskt rätt fort att få första samtalet, vi la ju ut annonsen igår kväll. Men än så länge är det inga fler som ringt... Det kommer förhoppningsvis:-)

Nä, nu ska jag vila lite så jag orkar va trevlig när det kommer folk;-) Kanske skriver mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar