söndag 26 augusti 2012

50-tal

Igårkväll va jag så födelsedags/inflyttningskalas hos Linn & Matti, temat va 50-tal o alla hade vi mer eller mindre klätt upp oss i detta årtiondes tecken!
Mycket fina va vi om jag får säga det själv;-)
Själv valde jag att satsa lite på rockabilly/pinuplooken!

Men huvudsakligen hade vi väldigt trevligt! Det bjöds på supergod bål som smakade färska jordgubbar, åttondelskaka och chips. Jag hade planerat vara nykter eftersom jag hade tagit morfinverkande på morgonen, men kom fram till att det hade gått ur kroppen vid det laget så jag drack lite bål och smakade lite vin.
Det blev dock lugnt, o jag gick hem runt 22:30-23 nån gång.

Skönt att vakna pigg o glad vid 9 imorse:-)

Idag regnar det såklart eftersom jag planerat göra sista rycket i rosenrabatten... Men, men, det finns saker att göra hemma också! O de varvar jag med att kolla True Blood;-)

Slänger med ett par egobilder sen igår, bara för att jag kan;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar