torsdag 16 augusti 2012

Up in the air

I tisdags fick jag och tre av mina kollegor uppleva nåt riktigt kul! Vi fick åka ut o flyga ett varv över Ström med företagets hyresvärd:-)
På betald arbetstid dessutom;-) Ibland har vi det jäkligt bra på mitt jobb:-D (...Rätt ofta faktiskt!)

Bjussar på några bilder från det!

Utöver denna fantastiskt roliga upplevelse bokade jag mina biljetter till nästa Stockholmsresa! Jag åker ner 26/9 o hem 1/10, o jag har absolut ingen aning om vad som kommer att hända då... Det enda jag vet är att jag o mamma ska åka bort, o att jag kanske kan behöva mitt pass!
Tror ni att jag håller på att spricka av förväntan o nyfikenhet?? Då tror ni väldigt rätt;-)

För att toppa det hela verkar det som att sommaren äntligen har hittat hit:-)
Jag har absolut ingenting att klaga på just nu, utom möjligen att tiden går för sakta;-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar