tisdag 28 augusti 2012

Ett steg...

Jag har ju nämnt att jag haft en del tuffa beslut att ta på sistone, o nu är det väl dags att jag ger en liten hint om det;-)

Jag o min man har bestämt oss för att sälja huset! Det va ett tag sen vi tog beslutet, o ikväll la vi ut annonsen på blocket.
Ett litet steg mot framtiden är alltså taget, nu återstår bara att se hur det går! Dels att få huset sålt, men även på jakten efter ny bostad.

O innan ni börjar fundera, eller sprida/lyssna på felaktiga rykten, så kan jag besvara ett par av era frågor på en gång!
Nej, vi ska inte flytta från Strömsund!
Nej, vi ska inte skiljas!
Vi ska däremot flytta isär ett tag, av olika anledningar som jag inte tänker gå in på här! Vi är alltså fortfarande gifta, o vi har inga planer på skilsmässa.
Så, nu behöver ni inte spekulera i det!

Nu ska jag sova, jag är trött nog att somna stående så det är väl på tiden;-)
Gonatt!

1 kommentar:

  1. Så tråkigt för er, men lycka till med vad ni än har på gång..kram

    SvaraRadera