torsdag 23 augusti 2012

En dags vila

En dags vila kan göra underverk ibland! Jag mår mycket bättre idag, har knappt nån feber, inge ont i öronen o inte lika ont i halsen:-) Jag har fortfarande ont i bihålorna, hostar massor o är fortfarande ruggigt seg, men det verkar ändå som att det vände fort! Tänkte jobba imorrn, får vila mer i helgen.

Idag har jag mest bara glott på serier, några avsnitt av Glee o några True Blood, o så läst lite förstås. Kan inte påstå att jag har nån energi till annat dock...
Har massor att göra, verkligen massor, men att man blir sjuk är ju inte så mycket att göra åt! Trist bara, för då måste jag ju göra allt i helgen istället, o när man inte är nå pigg så tar ju allt mycket längre tid:-(

Så, vila så mycket jag kan nu, sen jobba järnet så fort jag har en gnutta energi till övers! O det blir förhoppningsvis snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar