onsdag 22 augusti 2012

Liten sjukling...

Jaha, så va det med det! Feber, dyngförkyld o mår allmänt blä:-( Fantastiskt, eller hur!? Yeah, no... Not so much!

Rätt less måste jag säga! Jag har ju för fan bara jobbat lite mer än två veckor. Om vi bortser med allt annat som är negativt med att ta sjuk, så kostar det ju dessutom pengar. Pengar jag mycket hellre hade haft med mig på min utlandsresa med mamma i slutet av september.
Men, men, jag kurerar mig bäst jag kan, om än med en aning bitterhet, med te, Alvedon o halstabletter.
Filt, Onepiece, soffa, dålig tv, kanske nån film o den obligatoriska boken.

Om vi bortser från sjukdom o medföljande bitterhet så känner jag mig iaf en gnutta gladare! Antar att monster-PMS:en för denna månad är över. Så, då avvaktar vi den fruktansvärda värken, som bör dyka upp ungefär imorrn, o med den några dagar bland molnen courtesy of morfintabletterna jag då måste ta för att kunna överleva som folk...
Det blir nog bra det å:-P

Tur såna här gånger att man har roliga saker att se fram emot, eh? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar