lördag 18 augusti 2012

Härligt

Sitter ute i solen o läser, inte helt fel:-)
Bäst att man passar på att va ute o njuta när finvädret är framme! Man vet ju inte hur länge det varar... Dessutom vore det kul att få behålla den lilla färg jag lyckats få i sommar;-)

Ikväll ska jag o ett helt gäng andra bra folk hem till Ullis, det ska fikas tårta, drickas vin o badas badtunna. Det ser vi fram emot! O det skadar ju inte att vi verkar ha tur med vädret;-)

Finns förstås en hel del att göra här hemma idag också, men det mesta är inomhus grejer o det vill man ju inte göra när solen värmer så gött. Ska dock skura klart badrummet på övervåningen innan jag duschar o gör mig iordning för kvällen...
Nästan så att man hoppas på dåligt väder imorrn, mest bara för att man ska få nåt gjort här hemma... O så behöver vårt nysådda gräs mer vatten,vore skönt att slippa vattna själv.

Nä, nu ska återgå till min bok o se hur det går för folket i Deverry! En av många böcker jag fick låna av lillebror & M i somras!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar