måndag 21 maj 2012

Tid?

Vart tar tiden vägen?
När jag gick från jobbet i onsdag tänkte jag, "va mycket jag kommer få gjort på fyra dagar", men det känns inte som att jag hunnit med nåt alls!

Ikväll har jag iaf fått lite smått gjort, o dessutom hunnit dricka kaffe med Erika busat med Olivia en stund:-)
Nu är jag nästan klar, bara lite smått o gott att fixa imorrn kvar.
Måste nog packa om lite inför resan till sthlm också, det är ju faktiskt sommar där! Kan va skönt att ha med sig lite somriga kläder;-)

Så imorrn ska jag byta ut lite av packningen, packa necessären och packa det som behövs till vårruset på onsdag. O så måste jag handla nån smidig lunch att mumsa i mig i bilen på väg till Sundsvall också.
Sen finns det ju en del att göra här hemma också, men det jag inte hinner får P fixa när jag är borta:-D

Nu ska jag kika lite tv en kort stund, sen blir det sängen!
Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar