torsdag 10 maj 2012

Maktlös

Jag känner mig så maktlös... Ledsen, förbannad, förvirrad, besviken, men mest av allt maktlös.
Svåra beslut är aldrig roliga att ta, då hade de inte varit svåra! Men hur gör man om man inte vet vad som är bäst?

Just nu vet jag ingenting... Jag ska göra det som är bäst för mig, men vad är bäst för mig då?

Jag är impulsiv, har tagit många förhastade beslut i mitt liv.
Jag ger inte bara upp, det är inte min grej. Jag är envis och har jag gett mig fan på nåt så genomför jag det också.
Men just nu ger det mig ingenting.
Jag vill inte ta ett förhastat beslut, jag vill inte ge upp, jag vill bara få må bra.

Varje gång jag närmar mig ytan, när det känns som att allt börjar bli lite bra, så tappar jag greppet och faller sakta nedåt igen. Jag vill inte falla längre, jag vill klättra upp och ställa mig med båda fötterna på jorden.
Jag vill bli mig själv igen!

1 kommentar: