fredag 4 maj 2012

Ouch...

Jäklar vilken träningsvärk jag har idag! O det blir bara värre... Undrar om jag ens kommer ta mig ur sängen imorrn;-)
Måste medge att jag har underskattat yoga! Inte i min vildaste fantasi hade jag kunnat ana att det tog så bra... Jag har ont i precis hela kroppen, i muskler jag inte ens visste fanns;-)

Tänkte faktiskt att jag ska försöka träna lite enklare yoga hemma mellan torsdagspassen på Pigg & Frisk! Dels för att mjuka upp kroppen lite snabbare och dels för att jag tror att det är väldigt bra träning för mig som sitter vid datorn mest hela dagarna.
Ikväll tänker jag dock nöja mig med några stretchövningar i hopp om att kunna röra mig som folk imorrn;-)

Annars har det varit en rätt bra dag. Fått mycket gjort på jobbet som legat försummat ett tag o trots att vi bara jobbat 3 dagar (vi höll stängt i måndags) så klarade vi mirakulöst veckans omsättning o fick gå hem 16:-) För er som inte vet så jobbar vi normalt till 17 men om vi klarar en viss omsättning varje vecka får vi sluta tidigare på fredagar.
Är inte mina kolleger grymma som lyckades så bra på bara 3 dagar?
De är bäst faktiskt, på fullaste allvar<3

Nu ska jag läsa några rader, sen tror jag att jag ska tappa upp ett varmt bad o slappna av lite!
Önskar er alla en skön fredagkväll:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar