söndag 6 maj 2012

Söndag

För er som är intresserade så har jag skrivit ett långt inlägg i mat/viktbloggen idag, kika in här; http://carrosmat.blogg.se/  Tyvärr verkar det vara nåt knas på blogg.se så alla mina tomma rader är borta. Istället för kortare och mer lättlästa stycken är det en enda lång sammanhängande text. Hoppas ni orkar läsa ändå!

Igår kväll kom Maja & Elsa på middag, mycket trevligt:) Vi grillade älgkött som de hade med sig på vir lilla elektriska grill och till det hade vi hasselbackspotatis, gräddsås och en god sallad. Inte dumt! För att toppa det hela gjorde jag fruktsallad med riven mörk choklad och vispad grädde till efterrätt.
Efter maten tittade vi på Burlesque, med Cher och Christina Aguilera i huvudrollerna, en väldigt bra rulle helt i min smak.

Nu ska jag skutta in i duschen o göra mig klar innan Maja & Elsa kommer o hämtar mig, vi ska åka o hälsa på Ullis en sväng:)
Vem vet? Jag kanske sitter vid datorn en sväng ikväll också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar