tisdag 6 mars 2012

Suck

Alltid ska det va nåt fel... Extra härligt oxå att ingen avdelning inom Jämtlands läns landsting har tid med mig förrän nästa vecka. Jag har inte mindre än 3 läkarbesök inbokade nästa vecka! Tisdag i stan, onsdag och fredag på hemmaplan. Spännande va...? :-P

Just nu är det nacken som spökar, plus min vanliga värk då. Nacke, axlar, rygg o höger armbåge om man vill vara exakt. Är så illa att jag knappt kan röra mig eller sova.
Tyvärr hade inte läkaren tid med mig förrän nästa vecka så jag ska smörja med antiinflammatorisk gel o knapra Ipren tills jag ska dit. Det lär väl iaf inte bli sämre av det!

Tänkte skriva om min vistelse i sthlm idag egentligen, men jag orkar faktiskt inte! Ska dock försöka kladda ner några rader om min helg imorrn istället. Förhoppningsvis orkar jag det efter jobbet...

Nu ska jag läsa lite med min varma kornkudde över axlarna o invänta Desperate Housewifes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar