torsdag 29 mars 2012

Duktig jag:-D

Idag har jag bara ätit två små godisbitar, o så promenixade jag en timme på friskvården!
O som om inte det va nog, så tog jag nu på kvällen med mig Maja som moraliskt stöd o vägvisare när jag smet ner på gröna skolan o träffade syon.

Till hösten ska det pluggas jäklar anamma!
Det blir matte, svenska, naturkunskap och historia. Det va det jag saknade för att få kompletta gymnasiebetyg:-)
Ja o så kanske jag måste läsa engelska A också, hon skulle kolla upp det eftersom jag blivit lovad ett betyg när jag läste b men sen inte fått det... Skulle jag behöva läsa den så kan nog bara tenta av den, o det känns inte som nån direkt utmaning;-)

Tänkte jag skulle försöka gå till o från jobbet imorrn, men jag lovar inget;-)
Jag har försovit mig varje morgon den här veckan, inte så att jag kommer för sent till jobbet men tillräckligt för att få stressa som en tok.
Därför vågar jag inte lova mig själv att jag ska gå;-)
Men nästa vecka ska jag gå minst två dagar! Helst alla fyra, men ska man handla o greja på vägen hem blir det både sent o tungt o det är jag för lat för, hehe.

Börjar känna mig rätt ok faktiskt. Tyvärr har jag fortfarande ont, något som skulle försvinna med p-piller behandlingen. Men det kunde tydligen ta ett tag innan jag märkte skillnad på den fronten...
Förhoppningsvis försvinner värken snart o då kommer jag nog att må bättre.
Jag är nog gladare, jag vet att jag är det utåt iaf, men jag gråter fortfarande mycket när ingen annan ser o hör. Men jag tar ett steg i taget!
Jag kan ju trots allt inte göra mer än mitt bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar