måndag 19 mars 2012

Måndag!

Verkligen jättemycket måndag faktiskt... Massor att göra på jobbet efter en veckas frånvaro såklart. O alldeles tokgroggy av mina nya skojiga värktabletter:-P Men det är det värt, jag är mycket hellre lite groggy, seg o långsam än att ha sådär jävla ont som jag får annars!

Har varit en rätt bra dag ändå, kanske just på grund av kulpiller ;-) Jag har ju så mysiga kollegor!
Och jag har fått en hel del gjort, även om det nog kommer ta hela veckan att komma ikapp o iordning.

Ooh, vet ni? Jag fick min onesie idag:-D (Alltså, en fejk One Piece) Jag ÄLSKAR den, hihi. Nu har min älskade flanellpyjamas alltså fått lite konkurrens, eller kanske det mer blir avlastning ;-)

Jag har nog inte just nåt att skriva om nu känner jag... Bättre lycka nästa gång ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar