söndag 17 oktober 2010

Vilodag...

Eftersom söndagen ska vara en vilodag tänker jag inte skriva nåt i mathörnan idag;)
Imorrn är det tänkt att jag ska haka på ett par kolleger på Bodypump på Pigget, men jag sträckte ryggen i fredags o har fortfarande grymt ont så det kanske inte går... Känns lite trist! Jag tror jag skulle tycka det va kul, dessutom är det ju roligt att träna med nån man känner. Men, men...
Jag håller tummarna att ryggfan har piggnat till tills imorrn;)

På tisdag är det dags för massage igen, mmmm... Det kommer sitta finfint!

Oh! Jag har beställt kläder från Ellos! En jacka o ett par stövlar som kommer på tisdag eller onsdag:) Kul med nåt nytt! Behövde en rejäl jacka som jag kan använda när det inte är så kallt, vill inte börja använda dunjackan jag köpte förra vintern redan för då lär jag väl frysa ihjäl när vintern kommer:p
O mina favorit stövlar gick sönder i våras så ett par nya va på sin plats;) Utan klack förstås, jag vill ju helst kunna använda dom till vardags!
Kanske lägger upp ett par bilder när grejerna har kommit.

I veckan blir det träning som vanligt, besök av U och lite städning så att det ser vettigt ut här på lördag. Ska besikta bilen också i veckan, hoppas den går igenom:s
O nästa vecka jobbar jag bara 2,5 dagar! Sen bär det va till mammi!!! Kl 13 på onsdagen tassar jag iväg från jobbet o låter min lilla Mitsubishi ta mig till 08-land :D
Så jag har mycket kul framför mig nu:) Många helger i rad med roliga events:)

Nä, nu ska jag knata ut o hämta in lite ved... Eldar som en tok på dagarna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar