lördag 9 oktober 2010

En lördag på Blåkulla....

Ja, här händer det inte mycket alls! Va iväg en sväng och gratulerade Natta, även A & T va där med lilla N, riktigt trevligt.

O jag faktiskt grymt stolt över mig själv som går på massa kalas o bara dricker kaffe. Jag har hållit mig till min diet i 2 veckor o det börjar ge utdelning, sockersuget minskar för varje dag och jag tycker faktiskt inte att det är GOTT med sötsaker. Gjorde varm choklad med mjölk och några bitar 70% och 86% choklad o tyckte att det vart för sött! Inte likt mig men definitivt bra:) Har minskat i både vikt och midja men det är inget som syns än. Känns ändå bra att det funkar, då blir man ju mer taggad att fortsätta!

OBS! Jag tränar förstås också, jag kör med mitt Wii, promenader och lite annat. Funkar inte bara att äta rätt. Dessutom är inte det här någon hårdbantning, jag håller på att byta livstil.

Nä, nu tror jag faktiskt att jag ska göra mig en kopp te!
Ha're grymt!

2 kommentarer: