fredag 15 oktober 2010

Friday!!!

Jag vet att jag upprepar mig, men... FAN, va tiden går fort!
Om en och en halv vecka ska jag ner till mamma, längtar som en galning:)

O nästa helg blir det tjejkväll, det ska bli jätteroligt! Minns faktiskt inte när jag va med på nåt sånt sist... Det blir lite typ knytis, jag ska bidra med en smaskig pippipaj. Vem vet, jag kanske delar receptet ed er i min lilla mathörna sen;)

Förutom att jag startade en till blogg i veckan har jag även registrerat mig på fanfiction.net
Tänkte jag skulle testa att kladda ihop en fanfic om Bella och Edward. Jag har en idé klar men ska sätta mig o skriva ner lite stolpar till veckan. Länkar här när första kapitlet är publicerat:)
Det blir förstås på engelska då...

Läser just nu 4:e Harry Potter boken, den är "bara" 796 sidor, nästa va på över 900. Så dom tar lite längre tid att plöja igenom än mina vanliga vamp-serier.

Kanske redan har skrivit det men jag har även fått hem 2 nya vampyrböcker. Det är de 2 första i en serie som heter Morganville Vampires, ska bli spännande att se vad det är för nåt;)
O nu börjar det ju dra ihop sig för releaser av andra serier jag läser. Vampire Academy i december & House of Night i januari o så kanske det va nån mer... O så kommer ju förstås Eclipse på DVD i december också, yay:D

Nej, nu ska jag vara social med min man en stund!
Ha det grett, hörrni!

2 kommentarer: