torsdag 14 oktober 2010

Ditt & Datt

Jaha, nu har jag skrivit mitt andra inlägg i matbloggen, hoppas ni kikar in och läser:)
Har även ändrat så att alla kan kommentera där;)

Har varit en seg dag idag, trots friskvården... Sov ganska taskigt inatt för det blåste så djävulskt fram mot morgonen, inge kul:( Men, men, det är bara att bita ihop och kämpa på, eller hur;)
Skulle behöva städa lite här hemma men jag orkar faktiskt inte. Har hängt tvätt och plockat iordning i köket, det får nog räcka som det känns nu.

Hade besök av 2 Larssonbröder igår, riktigt kul faktiskt:) O på tisdag ska jag få besök av syster Larsson, inte illa det heller vill jag påstå;)

Helgen blir nog ganska lugn, fast det finns alltid nåt som ska göras!

Oh! Ikväll börjar ju Vampire Diaries igen:) Kl 20 på 6:an, det får vi inte missa!
Nu ska jag gå o leka med mitt Wii, hihi.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar