söndag 3 oktober 2010

A new week is dawning;)

Jaha, ännu en helg har tassat obemärkt förbi! En bra sådan:) Moster & co va som sagt hit i lördags och fikade lite, det va jättekul:) Känns ju alltid kul att få visa upp hur man har det för nära släkt och det är ju dessutom alltid trevligt att träffa dem!

Idag fick jag besök av Linn, en kort men trevlig visit:) Fick superfina födelsedagspresenter av henne också, en födelsedagskalender, en boom-pläd (helt underbar!!!), ett supergott te och en gullig nyckelring. Av moster igår fick jag fina lakan, svarta crepe och så hade mamma skickat med en flaska hjortronlikör som hon köpte på en Riga-kryssning i somras. Jag är en bortskämd filur, hihi:D

I veckan är jag gräsänka, min äkta hälft ska jobba i Edsbyn i 4 veckor och kommer då bara att vara hemma på helgerna så nu blir det high life, hehe;)
Nädå, ska eventuellt få besök av Ullis o Maja nån kväll och eventuellt hitta på nåt med Julia. På torsdag blev jag hembjuden till Momma (Pelles alltså, min bor ju i Sthlm) och så ska det troligen komma grus till uppfarten i veckan. Så sysslolös är jag INTE! O så ska jag ju förstås köra mina ordinarie träningspass med och utan mitt Wii (Me and my Mii, hihi).

Nä, nu ska jag umgås med Husband en stund.
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar