fredag 8 oktober 2010

Fredag igen då...



Tusan va tiden går fort!
Veckan har varit bra, slappade och plockade lite hemma, hade trevligt middagsbesök av Ullis, Andreas och Maja, firade en 76-åring, haft huvudvärk och idag hälsade jag på Maria Lövgren på HellRoad Tattoo & Design. För 500 pix har jag nu parkerat nr 3 på ovansidan av handleden. Har bara en dålig mobilpic just nu så ni får nöja er med den;)

Idag kom även maken hem från sin första vecka i Edsbyn, så nu kanske jag får sova ordentligt;) Har vaknat för minsta lilla varje natt, hela veckan. Mindre kul:p

Imorrn ska vi på födelsedagskalas hos Natta, ska bli trevligt. Förutom det blir det en lugn helg. Har fått hem 2 filmer från LOVEFiLM, Kick-Ass såg vi nyss och den va faktiskt ganska bra o så blir det Snabba Cash imorrn. Kanske lite poppisar i popcorn maskinen och en morot eller två med nån god dipp, kanske...

Nu ska jag lyssna lite på min nya musikaliska besatthet, Bullet For My Valentine. Bästa låtarna enligt mig (just nu iaf) är Tears don't fall och All the things I hate (revolve around me). Ska nog köpa albumet The Poison så jag har nåt nytt i bilen till Stockholmsresan.

See ya!

1 kommentar: