onsdag 11 juli 2012

Typiskt!

Jag hade hoppats på att va piggare idag, o framförallt feberfri, men icke:-(
Hade 38,2 när jag vaknade så det fick bli febernedsättande med te till frukost idag också...

Planen idag va att åka o hälsa på Ullis, kanske kika på hästarna, se deras nybyggda stall, fika o bara ha allmänt trevligt. Men så blev det alltså inte... Jag får spendera ännu en dag i soffan!

Att ta det lugnt på semestern är inget som stör mig, hade ändå inte tänkt göra så mycket de här första dagarna. Det som irriterar mig är att nu kan jag inte ens välja att hitta på något! O så är det ju aldrig kul att ta sjuk o må dåligt.
Halsen är sämre idag, o nu har jag ont i öronen också. Väldigt okul!

Men men, jag är iaf lite bättre idag än igår, så det går åtminstone åt rätt håll.
Nu håller jag bara tummarna att jag är frisk imorrn så kanske jag kan hitta på nåt kul då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar