fredag 6 juli 2012

Semester & dunder:-)

Har just kommit hem efter sista arbetsdagen innan semestern, känns väldigt bra, japp, japp:-)

Igår kväll va jag hos Elsa med ett gäng andra trevliga människor, de drack alkohol o jag körde så jag höll mig till Cherry Coke o loka. Satt där o pratade o lyssnade på musik i ett par timmar innan vi for ner till området o kollade in Corroded. De va ganska bra, men tyvärr orkade jag inte stanna hela spelningen eftersom jag skulle upp o jobba idag. Det blev iaf en trevlig inledning på årets Dundermarknad!

Idag knatade jag in på marknadsområdet o käkade langos till lunch, mycket smarrigt:-)

Nu ska jag lägga pippi i marinad till morgondagens grillning, sen ska jag rota från några vettiga kläder o göra mig iordning för ännu en kväll hos Elsa. Denna gång mindre nykter;-)
Ska sminka Elsa o Ullis också, kul för det va ett tag sen nu:-)

Ha en underbar helg, det tänker då jag ha iaf;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar