måndag 16 juli 2012

En lugn måndag...

Fortfarande jätteont i halsen, o toksvullna halsmandlar har jag också:-( Hostan är inge bättre den heller, men det går säkert över snart!

Idag har jag bara varit henne o slappat. Läst, tvättat lite, småplockat och börjat ställa i ordning lite inför resan neråt i landet. Skurade ur bilen också, så nu behöver den bara dammsugas o sen är den good to go:-) Det tar jag nog imorrn kväll skulle jag tro!
Måste börja packa imorrn också, så jag håller koll på att allt som ska med faktiskt kommer med:-)

Har lite ångest just nu dock... Det känns som att mina semesterdagar bara rinner bort och försvinner! Visst, jag blev sjuk o jag behövas vila och lugn just nu, men ändå! Det känns som att jag missat nästan en hel vecka av min semester:-(
Men, men, det är inte mycket att göra åt annat än att göra det bästa av resten av semestern!

Längtar iaf tills på torsdag, jättemycket<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar