måndag 23 juli 2012

Shopping o mys

Ibland är det verkligen skönt att bara slappa, speciellt när man inte är hemma;-)
Brände mig lite när jag va ute i solen hela dagen i söndags, men igår va det grått o blåsigt hela dagen o idag är det ännu gråare o småregnigt så min brända kropp har fått vila lite. Fast jag hade gärna haft mer sol ändå!!

Igår när vi satt o käkade lunch, grillade korv nere på åkern bakom ladan, så kom lillebror och M.
Eftermiddagen och kvällen igår spenderades med M, mycket kul prat och lite zombiefilm:-) Mamma, S o lillebror höll på med projekt utomhus medan vi slappade och surrade bort dagen. 

Idag har jag, mamma och M varit i Sala och shoppat! Massa kul rea o jag gjorde en del fynd:-) 3 klänningar, ett par trosor med döskallar på, två par strumpbyxor och ett par skitsnygga dojor (tygkängor). Nöjd jag:-D M gjorde också en hel del snygga fynd, men mamma hittade inget...
Mamma bjöd på lunch o vi gick runt stan i lugn och ro. En mycket trevlig dag!

Nu sitter vi allihop i vardagsrummet och slappar lite. Imorrn bär det av söderut igen, så det blir tidig kväll. Bilen brummar mot Skåne vid 9 imorrn, jag, lillebror och M. Ska bli såå kul:-)

Lär nog skriva ett par rader från Skåne också, until then!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar