onsdag 6 januari 2010

Trettondagen

Japp, nu är julen över! Men det gör inget, den kommer ju tillbaka;)

Har varit på konfirmation idag, närmare bestämt älsklingens lillasysters konfirmation. Varken han eller jag känner oss direkt bekväma i kyrkan så den biten va mest bara seg men i övrigt har vi haft trevligt. Har ätit så jag tror jag kommer explodera:p

Back to work igen imorrn då, suck... Men jag ska inte klaga, har ju ändå varit ledig i 14 dagar! Bävar lite för att komma tillbaka dock, vet att jag har jäkligt mycket att göra.
Visst är det roligt att vara nära på oumbärlig men det är ett jäkla ansvar också. Ganska skönt att vi har anställt en som kan assistera mig lite, på sikt kommer ju det att innebära att högen på skrivbordet efter semester och sjukdom är betydligt mindre!

Jobb imorrn, då lär jag va ganska död på kvällen... Men på fredag kväll ska jag på ljusparty hos en härlig tjej, det ska bli himla kul. I helgen ska jag kanske träffa Ullis och till veckan ska jag till J en sväng o fika, snacka strunt, mysa med bebis o busa med bebis storebror:) Ja o så må jag ju kolla in nya hästen också förstås!

Nu ska jag krypa ner i soffan och gömma mig under en tjock filt, fryser som en tok :/ Vår lägenhet är långt ifrån väl isolerad så just nu har vi ca 18 grader, burr. Hoppas att det blir lite varmare ute till veckan så man kan komma igång med promenerandet... Men, men, man kan ju inte styra över allt;)

Oh, förresten! Tack alla ni som läser för att ni tar er tid, kommentera gärna och om ni länkar till era egna bloggar så lovar jag att kika in.
Suss gott!

3 kommentarer:

  1. Hallå tjejen. Då kommer sockorna och teet väl till pass när det är kyligt i lgh er. Kan du någon gång visa mig hur man gör för att anpassa sin bloggs utsida mer? Skulle önska att min blogg ser ut mer som mig liksom :-) pöss och kram

    SvaraRadera
  2. Hej Carro! Läste i din blogg före jul nångång att du funderade på att börja sjunga i kör.. Har du fortfarande sånna planer? Jag behöver något att göra utanför famijen och sjunga är ju kul. Jag tycker det är lättare om man är två... Ha det bra! // Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Malin! Ja, jag tänkte jag skulle kolla upp det nu när allt blir som vanligt igen efter all ledighet. Vore jättekul om du hängde med, helt klart roligare om man är två:)
    Sen tycker jag att det vore himla kul om vi kunde träffas på en kaffe nån dag, om du /nu känner för det!
    Ha det bra du med o hälsa familjen!

    SvaraRadera