lördag 2 januari 2010

***2010***

Ja, nu är det här, det nya året! Kan inte fatta att tiden gått så fort!

Jag är ganska trött just nu, har ju varit en hel del "flängande" över jul och nyår men tänkte ändå skriva några rader.

Mitt 2009 har varit händelserikt, jag har förlorat en del, men även vunnit mycket! För att inte tala om att jag flyttat ihop med min älskling, förlovat mig, återvunnit en gammal vän, fått nya vänner, utvecklats på jobbet och oändligt mycket mer! Ja, jag får ju inte glömma vår senaste familjemedlem, Bosseliten, svart och busig pälsboll;)
Jag skulle kunna skriva mer om 2009 men nu är det ju förbi, nu är det nya tag som gäller;)

Jag har mycket att se fram emot i år, mestadels tillsammans med min underbara Pelle. Dels har vi en konsert med Lamb of God att närvara vid på Fryshuset-Klubben i Stockholm den 5:e mars, dels har vi ett par jämna födelsedagar att fira. Jag tror att 2010 kommer att bli ett bra år, ett år att minnas.

Nu är det även dags att ta tag i alla nyårslöften! Det kan bli ganska kämpigt innan man vant sig men det ska nog gå bra. Jag är dock lite feg och kommer inte att skriva vad det är förrän jag har kommit in i det.

Nu ska jag göra mig i ordning och ta tag i den andra dagen på det nya året!

Tack för ett fint 2009!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar