fredag 22 januari 2010

Kycklingpaj

Förra fredagen gjorde vi tacopaj till middag, gott som tusan! Då kläckte älskling idén att vi kunde göra fredagar till pajdagar:) Så idag blev det Kycklingpaj efter ett recept jag fick av min vän Linn för ett par år sen.

Har det fortfarande jobbigt med nikotinet men måst ändå säga att det går bättre och bättre. Jag är fullt medveten om att det kommer att ta tid innan min kropp har vant sig vid att vara utan, men efter en så bra start må jag ändå få vara lite stolt!

Har inte gjort många knop en här veckan, ändå har tiden bara rusat förbi. I onsdags kom Ullis hit och käkade middag med oss, supertrevligt:) Men förutom det har jag bara varit hemma. Har haft huvudvärk i flera dagar så jag har väl inte haft nåt större sug att hitta på nåt heller.

Jag har massor att skriva egentligen men dels vet jag inte vart jag ska börja och dels är jag för trött just nu :( Men det kommer väl;)

Ha en skön fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att pajen blev en sån hit ;-) jag har emellertid inte ätit den på flera år :-(

    SvaraRadera
  2. Ja, den är supergod!! Men uppriktigt sagt så va det första gången på flera år som jag gjorde den också;)

    SvaraRadera