fredag 1 maj 2015

Ledig fredag

Visst är det underbart med nån extra ledig dag då och då?
Jag är trött, har ont överallt och känner mig allmänt blä då det känns grymt bra att ha en slappardag idag.
Började trots det dagen med ett pass på gymmet med E & M, p det fick faktiskt förvånansvärt bra :)

Men som sagt, resten av denna dag lär spenderas hemma. Jag planerar att slappa i soffan hela dagen men om jag känner mig själv rätt kommer jag inte klara av att vara still så länge ;)
Kanske blir det lite städat, förmodligen en kort promenad in på byn och antagligen lär det köras nån maskin tvätt, men just nu är jag nöjd med soffläge.

D ska på killkväll ikväll så då blir det nog nån bra serie och lite popcorn för min del.
O imorrn, efter morgonens gympass, far vi till stan för shopping, middag o bio. Vi firade ju två år i tisdags så nåt extra kändes lämpligt denna helg :)

O nu ska jag ta mig en skvätt kaffe o se om det finns nåt vettigt på tv.
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar