fredag 29 maj 2015

I apologize

Jag är dålig på att blogga nu, jag ber om ursäkt för det! Men det finns många förklaringar;
Jag prioriterar att jobba, träna, försöka hålla ordning hemma och att hinna med att umgås med nära och kära ;)

Jag har ett par experiment jag planerar att utföra i köket och om de lyckas ska jag snart dela med mig av lite nya recept! Det blir dock inte än på minst några dagar, jag flyger nämligen till Stockholm för att hälsa på mamma om någon timme :)

Men det har ju hänt nåt kul i mitt liv som jag glömt att berätta om!
Jag har bytt bil! För första och kanske ända gången i mitt liv har jag en alldeles rykande färsk och ny bil :)
En Dacia Duster, turbodiesel i årsmodell 2015, tillverkad i mars! Japp, det känns megahäftigt och superkul!
Jag hämtade ut den för en vecka sedan och har såklart kört nästan överallt den senaste veckan ;)
Den är helt underbar att köra, kommer bli kanon när vi kör söderut på semestern.
Bjussar på en bild på min nya pärla.

På måndag hämtar vi hem vår nya familjemedlem också, lilla fröken Chili, en rödspräcklig liten kattflicka.
Det ska bli spännande att se hur Liten och Nessie hanterar det ;)
Jag tror att hon kommer att passa jättebra ihop med mina äldre monster och att Nessie kommer att älska att ha en lekkamrat på hennes egen nivå ;)

Just nu sitter jag i pärlan och väntar på D som är och byter ut hemvärnsutrustning, sen ska vi slänga i oss lunch lite snabbt innan vi måste checka in på flygplatsen.
Jag ser fram emot en fantastisk helg med ännu en stor händelse hos älskade mamman :)

Trevlig helg på er allihop, vi hörs förhoppningsvis snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar