onsdag 20 maj 2015

Äta, sova, jobba, träna...

Lite så! Jag kliver upp på morgonen, gör mig iordning och går till jobbet.
Hem efter 17, käka middag, vila en timme och sen träna hemma, på gymmet eller pass. Försöker hinna köra en maskin tvätt och småplocka här hemma.
Det känns inte som att jag hinner så mycket annat just nu...
Men vet ni? Det känns faktiskt helt ok!

Träningen ger resultat,den är värd all tid och ansträngning jag spenderar på den. Jag behöver skärpa mig lite med maten igen men på det stora hela så fungerar allt bra just nu.
Men jag är trött, alltid så himla trött och sover fortfarande ganska dåligt.
En sak i taget! Sömnen kommer säkert snart ;)

Jag har en del spännande saker att se fram emot fram över,men mer om det sen!
Nu ska jag slappa i soffan en stund och förbereda mig på att bli gräsänka om en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar