måndag 4 maj 2015

Ny vecka

Nu går veckorna sådär ruggigt fort igen!
Helgen swishade förbi i en väldans fart, men den va riktigt bra!

Trots tröttheten i fredags fick jag massor gjort här hemma, kollade på serier och städade i 190 till ca 22 på kvällen.
I lördags började jag dagen på gymmet med E & M, sen hem o gjorde mig iordning lite snabbt, hämtade upp Daniel och sen for vi till stan.
Shoppade en del, fikade, shoppade mer, käkade sushi till middag o sen bio; Avengers Age of Ultron. Grymt bra dag och grymt bra film :)

Igår hade vi en lugn söndag, for på Dollar en sväng, kollade på en massa Big Bang Theory, tog en långpromenad och slarvade med pizza till middag.
Riktigt bra helg med andra ord!

Jag är fortfarande väldigt trött så nu har jag ökat tillbaka medicinen till 3 tabletter om dagen igen. Jag vill helst inte äta medicin men sen jag började trappa ner har jag mer ont igen, sover dåligt och det gör såklart att jag orkar mindre. Jag fick helt enkelt erkänna mig besegrad!
Jag vill tro att jag ska kunna bygga upp en inre tolerans på sikt, men jag får nog acceptera att jag kommer att behöva medicinen ett bra tag till.
Förhoppningsvis kan jag trappa ner och sluta helt inom ett år!

Nu ska denna trötta och småtrasiga fröken svida om och ge sig på ett nytt hembyggt träningspass!
Ha en skön kväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar